Tuesday 4 November 2008

第一次的对话

今天和某位朋友聊天,聊起她对我的第一印象,还问我记不记得我们第一次的对话内容。我真的想不起了,想不到她还记得。虽然平时我常自赞我会记得别人说过的话,可是原来也有失手的时候。详细内容就不用写出来了,总之那时候我给她的感觉是我是一个很relax的人,呵呵,还真没错。不知道你还记不记得你和某人第一次的对话说了些什么?而之后又让那一个人对你留下什么印象呢?可能多数人都会忘了,不过有些时候,有些人还会记得的。不过,如果日后两人的感情已经很好了,有了无数次的对话,想起第一次对话的内容,应该还蛮搞笑的。有些人为了给别人很好的第一印象,而假假表现出好的一面。不必了吧,因为日久见人心。自然就好。

4 comments:

Anonymous said...

我记得!第一次见你的时候是你来敲门找美婷, 那时候我觉得你COOLCOOL 的, 哈!

Anonymous said...

oh my god..lengleng i cant remember how is d 1st time we met each other dys =x u still remember marh?

Su Xuan said...

hui,
tat i time tot u're cool too, haha...

jun,
i actually remember tat time u stayed somewhere next next next next door at the hostel in Bangi campus together with Qiqi, haha... n i remember duno ur family or relatives were there, if not mistaken, our 1st conversation shud b on introduction of ourselves nia, haha...

Anonymous said...

i stil remember that the 1st time i know u.....haha....how i know u? the 1st time is when? i forgot d. evrthg happens so naturally.....haha
no 1st time for us...haha.....